ανάμεσα...

Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

ποιος τ' όρισε
ποιος τη γραμμή ετράβηξε
και ποιος εμένα θα μου μαρτυρήσει
- ψιθυριστά στ' αυτί -
το πως εκεί 
το Είναι και δεν Είναι 
εγώ θα ψιλαφήσω

(μουσική: If you go away - Cindy Lauper)

12 είδαν.. άκουσαν.. είπαν:

lena_zip είπε...

Πολύ όμορφη εικόνα και μου πάει αυτόν τον καιρό.

Κανείς δεν ορίζει αν δεν του το επιτρέψουμε εμείς.
Άπλωσε το χέρι άφοβα να ψιλαφήσεις.

Καλό μήνα. Φιλιά πολλά.

D.Angel είπε...

Η φωτο μου άρεσε πάρα πολύ!
Το κείμενο δεν το κατάλαβα
αλλά δεν πειράζει! Καλό μήνα πέρασα να πω
και τα λέμε πάλι από Σεπτέμβρη!
Σμουατς

Νικόλας K. είπε...

Η διαχωριστική γραμμή του Είναι και το μη Είναι κάποιες φορές είναι δυσδιάκριτη! Σε σχέση με το δικό σου Είναι και δεν Είναι το καθορίζεις μόνο εσύ:-)
Καλό Μήνα εύχομαι!

Artanis είπε...

Καλημέρα...Είναι απίστευτες οι φωτό και οι μουσικές επιλογές σου...

Ανώνυμος είπε...

Φωτογραφία όνειρο...

my mind's eye είπε...

Εξαιρετικές οι φωτογραφίες σου ταξίδι σε χρώσεις αποχρώσεις και στιγμές ...

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Είναι που δεν μπορείς να ψηλαφίσεις το αψηλάφητο. Το Ουσιώδες ξεφεύγει απ ότι μπορούν να αντιληφθούν οι αισθήσεις, και υπερ-βαίνει.
Έδωσες όμως εδώ μιά ακτίνα του.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Επειδή αγαπάς τη "Ρεγγίνα" μου (Ιστορίες Καθρέφτη) σ ενημερώνω ότι "Τα δίχτυα από παλιά δαντέλα" είναι το άλλο μου σπίτι.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Έλα κι από εδώ να παίξουμε
http://anemondixtia.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Έλα μια βόλτα να μπείς σε ιστορία εδώ:
http://anemondixtia.blogspot.com/2010/09/blog-post_05.html

δήλωσε συμμετοχή και ρόλο που θέλεις να παίξεις.

55fm είπε...

Καλό Φθινόπωρο!
Καταπληκτική φωτογραφία!Τη χαζεύω....

eApenanti είπε...

Εγώ Θωμάς, κι' Εσύ Χριστός, ...δες το κι' αλλοιώς :)

Δημοσίευση σχολίου